ติดตามข่าวสารการสมัครงาน และตำแหน่งงานใหม่ๆ ได้ ผ่านแฟนเพจ Facebook fanpage : Job CP ALL
หน้าหลัก | ตำแหน่งงาน

ค้นหาตามรายชื่อบริษัท

รายละเอียดงาน

ตำแหน่งงาน : Business Analyst / System Analyst

บริษัท เคาน์เตอร์เซอร์วิส จำกัด

ลักษณะงาน

•Ability to effectively interact with associates and clients at all levels and also to manage multiple activities, simultaneously, and achieving excellent results. •Analytical and logical thinking to make decisions and solve problems in any situations. •Gathering requirement from clients, developing business requirements document and creating use cases. •Developing the business process mapping, work flow, process flow and high-level diagrams. •Coordinating with key stakeholders on test script preparation, UAT, training and go live readiness checking. •Preparing and monitoring project plan, key deliverables. •Improving services, process and customer experience to meet customers’ needs and satisfaction.

ประเภทงาน

เทคโนโลยีสารสนเทศ

สถานที่ทำงาน

สาทร

การศึกษา

•Bachelor or Master Degree in IT, Computer Science, Computer Engineer, MIS, Marketing or other related fields

คุณสมบัติ

•5 - 10 years experiences in business analyst, program/project management, or other related fields in Telco or banking business. IT or product marketing background is preferable •At least 3-7 years’ experience in Cash Management, Mobile Commerce or related to online payment, mobile money, online shopping business would be preferable •High level of creativity, strong communication skill, excellent prioritization •Program/Project management skill •Good communication/negotiation/influencing skill •Performance tracking and monitoring skill •Problem solving and decision making skill •Strong interpersonal skill and willing to work in team •Excellent verbal and written skills both in Thai and English • Self-motivated and positive

เพศ

ไม่ระบุ

อายุ

25-34 years old

โปรด login เข้าสู่ระบบ

แนะนำตำแหน่งงานให้เพื่อน

ตำแหน่งBusiness Analyst / System Analyst